IT Helpdesk specialista

FRONIUS Česká republika s.r.o.
  • 26. 6. 2019
  • Plný úvazek
  • Český Krumlov
  • English
  • SŠ nebo vyučení s maturitou
  • IT, Telekomunikace
Share...

IT Helpdesk specialista

Vaše náplň práce:

Být podporou pro spolupracovníky

Vaší parketou bude komunikace se zaměstnanci společnosti a jejich přímá podpora v oblasti HW a SW. E-mailem i telefonicky Vás budou dotazovat kolegové pracující jak v sídle společnosti v Českém Krumlově tak v obchodních zastoupení firmy v rámci ČR. Dále se budete zabývat správou a instalací HW i SW (notebooky, mobilní i pevné telefony, docházkový systém atd.) Příležitost pro zdokonalení cizího jazyka budete mít díky komunikaci s mateřskou společností v Rakousku.

Váš profil:

Komunikativní „ajťák“

Těšíme se na kolegu se zájmem o HW a SW, který rád komunikuje s lidmi, je přátelský a empatický. Očekáváme orientaci v síťových technologiích (TCP/IP, VoIP) a znalost produktů MS (Windows Server, MS SQL). Máte chuť učit se nové věci a zdokonalovat se v angličtině nebo němčině.

Naše nabídka:

Pohodový tým a práce, která Vás bude bavit

Uplatníte své znalosti v oboru a budete mít příležitost se dále rozvíjet. Vaše práce bude rozmanitá s velkou mírou samostatnosti i častým kontaktem s lidmi. Čeká na Vás přátelsky naladěný tým, který je připraven Vám poskytnout maximální podporu v úvodní orientaci a zaučení. A to vše v celosvětově známé, velmi úspěšné a stabilní společnosti.

Chcete se stát součástí nadšeného týmu a připravit se s námi ke skoku do úspěšné budoucnosti? Potom se těšíme na Váš životopis.