Bohužel se občas může stát, že dojde k nedorozuměním či konfliktům mezi jinými uživateli. Zasahujeme však jen v naléhavých případech.
Například při:
– Porušení našich směrnic (Všeobecné podmínky používání resp. Všeobecné obchodní podmínky)
– Falešné údaje na profilech či inzerátech
– Nepravé profily či inzeráty
– Zneužití skrze komerční reklamu na profilech či inzerátech
– Obtěžování od jiných uživatelů
Přitom Vás žádáme o Vaši spolupráci:
Pokud jste se s nějakým takovým uživatelem setkali nebo Vás obtěžuje, pak máte možnost zaslat nám o tom zprávu.
Vaše oznámení ihned ověříme a podnikneme odpovídající kroky, až i případné vyloučení.
S Vaším oznámením bude samozřejmě zacházeno důvěrně.
.
Naše webové stránky používají cookies, aby Vám umožnily neomezené využití. Kliknutím na "Rozumím " souhlasíte s použitím cookies. Další informace o cookies a ochraně dat (GDPR) najdete v našem Ochrana osobních údajůRozumím